Tugceaker ben de 37+5 oldum çatı kısmında iğne batması oluyor bebişte düzenli olarak toplanıyor sanırım toplanması kasılma demek… (yanlışsam düzeltin) hareketleri normal şükürler olsun.
Ayaklarım davul gibi ellerimde keza öyle.. ben de doğumu yakın görüyorum🥹 Yarın kontrol var bakalım neler olacak. Bu arada 2 kere nstye girdim ikisinde de sancılarım çıktı ama kanala girmemişti inşallah bebiş kanala girmiştir de yoldadır 👉🏻👈🏻