Yarenn24 eşinle konuşup öyle karar vermelisin. Çünkü ben kürtaj için yattığımda başka bi teyze yani bi 40 üstü vardı 😅 spiralle hamile kalmış ama dış gebelik olmuş. O yüzden spermin içeriye girmemesi şart. Sen ne kullanırsan kullan, o sperm içeriye girdi mi gerisi şansa kalmış oluyor.