Yarenn24 eğer normal doğum yapacaksanız 3 ay bekletiyor doktorlar, sezaryende lohusalık bitimi takılıyor, ben normal doğum yaptım 3.ay kontrolünde doktorum taktı ama daha 2 hafta geçmeden kaydı, 2.yi taktırdım o da 6 ay anca dayandı😂 son kaydığını da adet gecikmesi ile öğrendim gebelik şüphesiyle bi hafta geçirdim doğum sonrası korunma işi çok problem 🤦🏻♀️