ShutUp ya ben çok afalladım gebelikten dolayı . Çok sosyal çok enerjik biriydim yani çalışıyordum hamile kalınca hem farklı sorunlar hem gebelik depresyona girdim psikoloğa gittim ilaç kullanmama da izin vermedi eve kapandım hiç benlik değil bu yüzden fobi oluştu şimdide kızımın gelmesini bekliyorum 40+5 olduk o da gelmiyor yani çok daraldım