29 haftalığım ilk haftadan beri yoğun akıntı ve sürekli tekrar eden mantardan bıkmış durumdayım en son sağlıkocağına gittim doktorumun ilaç tedavisi başlatması gerektiğini söyledi bende acile gittim akşamına vajinal tablet ve toz yazdı kremle birlikte benim mantar olmuştu artık günde en az 4 defa çamaşır değiştiriyorum bıktım gerçekten