Kumsal28 idrar tetkiki ve kültüre bakarlar. Birde fitil verirler mesela benim idrar enfeksiyonum hic bitmez ama yüksek degerde değilim. Doktorum onemli olan kültürün temiz olmasi bakteri uremiyorsa sorun yok diyor ben ayda 2 3 kez kultur ve idrar testi veriyorum saglik ocagindan yaptiriyorum cogu zaman hastaneye bile gitmiyorum eger randevuna cok varsa saglik ocagina git. Gecen hafta antibiyotik bitirdim idrar enfeksiyonum sıfırlandı ama akintim bildim bileli sari yoğun artik onunla yasamayi ogrendim