october kalp atışı gelişimi durduğu için iki defa kürtaj oldum ilk gebeliğimi bilmiyordum onda da idrar yolu enfeksiyonu için doktor ilaç verdi gebelik bakmadı bende adetlerim düzensiz di bilmediğim için verdiği ilacı kullandım ve üç gün sonra kanamayla birlikte düşük yaptım bilmiyorum başka hiç bir sorun yok diyolar bir genimde pıhtılaşma çıktı sadece ama doktor da öyle diyince farklı doktora da gitsek mi bilemedim