Nur0405 Arkadaşlar merhaba eşim için sperm testi verdik sperm sayısının ne kadar olduğunu anlayamadım daha önce yaptıran sonuçlardan anlayan biri yardımcı olabilir mi mümkünse
Eda42_ Nur0405 Canım tam sayı kaç anlayamadım ama hareketsizlik çok var hareketli yok denilecek kadar az iyi bir doktor tedaviye gitmesi iyi olur daha iyi bilenler çıkar inşallah
october Nur0405 morfoloji sıfır çıkmış canım en az 4 olmalı. “Morfoloji 0” demek, sperm hücrelerinin çok küçük bir kısmının normal şekle sahip olduğu, yani çoğu sperm hücresinin şeklinin anormal olduğu anlamına gelir, diyor yapay zeka
mrp2023 Nur0405 morfoloji yani baş gövde kuyruk olarak sağlıklı sperm sayısı 0 isterseniz başka yerde tekrar versin test ileri hızlı hareketlide 0 çıkmış normal yolla gebelik için oda önemli
Yurdagull0612 Nur0405 canım ben fazla anlamam ama doktorumuzun bize dediği bizim için sayılar önemli değil morfoloji ve şekli önemli demişti ayrıca spermler kendini 3 ayda bir yenilermiş varikosel felan yoksa takviyelerle düzelebilecek şeyler dedi
Eda42_ Nur0405 Hızlı ileri hareket edebiliyor orada hareketsiz falan diyen yerde iyi bir doktor ile çözümü vardır korkma takviye ilaçlar falan inşallah ama ihmal etmeyin sigara içiyor ise azaltmaya çalışsin
october Lavinyam06 ileri hareket az ve morfoloji azalmış ama bunlar tedavi edilebilecek şeyler beslenme düzenini değiştirirse veya takviyelerle
Lavinyam06 october geçen yılki sonucu bunun iki katıydı bir yılda bu kadar düşüş olmasına çok şaşırdık :(
Berrakk39999 Lavinyam06 varikosel var mı varsa sonuçlar çok çabuk böyle oluyo benim eşimin 1 yılda yerle bir olmuştu herkeste aynı etkiyi göstermiyo varikosel ama böyle olan da var
Berrakk39999 Lavinyam06 ameliyat oldu eşim 2.5 ay sonra hamile kaldım çok şükür ameliyattan sonra hamile kalınca sonuçlara baktırmadık