Yurdagull0612 Nur0405 canım ben fazla anlamam ama doktorumuzun bize dediği bizim için sayılar önemli değil morfoloji ve şekli önemli demişti ayrıca spermler kendini 3 ayda bir yenilermiş varikosel felan yoksa takviyelerle düzelebilecek şeyler dedi
october mucizemom8 yok patoloji değil tüp bebekte yapılıyor embriyo oluştuktan sonra. 300-500 dolar aralığında ücreti var malesef genetik hastalıklara bakılıyor
mucizemom8 october himm ben yanlış anladım kürtaj oldum o alınan parça potolijiye gidiyor ya o temiz gelmişti ben onu sandım canım
vilanelle Nur0405 bizim sizle çok benzer, benimki de sayfamda bakabilirsiniz, hızlı ileri bizde 20 çıkmış ama yine de normal yolla bebek sahibi olunmaz dendi. size ne dediler acaba