Gencanne06 Bat 19 Şubat kasık ağrım var onla alakalı mı bilmiyorum bir kürtaj bi düşüğüm var Test yapmamak için zor tutuyorum kendimi
Nasip-1 Anonim_kullaniciiiii benim belimde sag bacagımda arada sancı mı agrı mı oluyor ama ben ovitrelle oldum onun mu belirtileri bilmiyorum
Krdeln zezeeyyy bat 19 belirtilerim üç gündür regl ağrısı gibi karın ve kasık ağrısı birde ne kadar uyursam uyuyayım doymadığım uyku ve bel ağrısı bugün test yaptım ama negatif inşallah adetim gecikirde tekrar yapar pozitifi görürüm
zezeeyyy Krdeln ben de hiç bir belirti yok test yapmaya da korkuyorum adet gecikmesi olursa test yapmayı düşünüyorum 🥲
zezeeyyy Zuleyhadere25 yani mide bulantısı, kasık ağrısı, göğüslerde hassasiyet olur diye düşünüyorum ama bunların hiçbirisi bende yok 🥲