Krdeln Gencanne06 ben pozitif göremedim bat 19 dünden beri de regl olucakmışım gibi şiddetli kasık ve karın ağrım var bu ay elendim bence ben
Krdeln Gencanne06 güzel haber alırız hepimiz inşallah 🙏🏻 olanda da olmayanda da vardır bir hayır diyip tevekkül ediyorum artık
Gencanne06 Krdeln bende 19 bende yaptım 2 tane negatif çıktı Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah akışına bırakmak lazım beklentiye girmemek gerekiyor ❤️