Tospik bende ya ama kendim,kendime yemek hazırlamakta üşengecim yani yalnız kalsam hiç almam ama kayınvalideme bi gidiyorum yemekleri çok güzel dolu dolu yiyorum geçen kendi anneme gittim iki gün kaldım 3 kilo alıp eve gelmişim ama durmadan yedik eve geldim iki gün dikkat ettim 1 kilosunu geri verdim geri kalanı dengede tutmaya çalışıyorum 😞