Tospik 29 haftalığım bebiş 1500 oldu. 62.5 İle hamile kaldım. 18-19 haftalarda 65 tim sonra erken doğum riski çıktı full yattım. Yedim yattım. İştahım da yerinde. En başlarda yemeseydim keşke işte ah sanki vitaminsizlik ten 2 cm çocuk kırılacak gibi düşünüp yediğimi için ilk 3 ay boş yere kilo aldım. 19 dan 29 haftaya geldik. 71 kiloyum. 😬 Senin haftan ilerde bi de ben daha 29 ve 10 kilo aldım düz hesap. İşte senin gibi 15 İle Doğum a girsem bari diye hesap yapıyorum . He boyum 1.73 ordan kurtarıyorum evet ama 10 kilo nedir abi Ya . Hele 3-4 kilo aldım yazanları anlamıyorum . Yok ilk ay kustum verdim üstüne aldım falan. bari çocuk gürbüz olsa da bahanem olsa 🤣Yedim ama yaramış falan