Buse1907
[bilinmeyen] İlk başta, cam almayı düşünüyorum canım ben. Normalde wee baby sipariş vermiştim, sadece su için kullanılcak diye. Onu da yanlışlıkla plastik almışım, şimdi bi tane daha alayım dedim. Ama avent mi, wee baby mi karar veremedim. Emerse avente gerek olmaz, o kadar para vermeye de değmez. Ama emmezse alıncak illa ki, bende kararsız kaldım.
Duygu7665
Buse1907 ben ne olur ne olmaz 120 ml olandan senet aldım 55 tl ye ama awenti emince memeyi reddetmiyormuş o yüzden oldu ki hastanede lazım olursa diye aldım valla
1umutturyasamak
Sevim97 nekadara aldın allah razı olsun ya resm atablrmsn
Buse1907
[bilinmeyen] Valla bence bebekten, bebeğe değişir canım. Arkadaşımın bir hafta biberon kullanmasına rağmen, memeyi hiç reddetmeden aldı. Ben emmez mama kullanırsak, almayı düşünüyorum. Normalde de 48 tl civarı. 5 tl den birşey olmaz. Hiç kullanmamasından iyidir. Ben ilk başta wee baby almayı düşünüyorum. Ablam bunu kullanmıştı, memnundu. Zaten su da çok verilmiyor ilk zmn ya, avent bana büyük geldi. Küçüğü de o paraya değer mi, bilemedim. Yine her ihtimale karşı, ilk başta kaşıkla vericem suyu. Emmezse mamayı da aynı şekilde. Ama eninde sonunda kullanılcak biberon.
https://www.akakce.com/alistirma-bardagi-suluk/en-ucuz-wee-baby-30-ml-mini-cam-alistirma-bardagi-seti-fiyati,5596507.html
Buse1907
[bilinmeyen] Bence öyle canım. Alıncak o kadar şey var ki, ben doğum sonrasına bırakcam. İhtiyaç olursa mecbur alıncak sonuçta. Ben mama da, almıcam mesela. Herkes hastaneye giderken alıp çantaya koymuş, ama bir çoğu kullanmadı. Hastanenin etrafı eczane dolu, duruma göre onu da doğum sonrası alcam.
semazkcblc
Buse1907 @[silindi] benide arkadaşım uyardı biberon konusunda. Onun bebeği ne emzik ne biberon hiç birini kabul etmemişti mesela. Sakın gidip de pahalı bişey alma boşuna para vermiş olursun orta halli birşey al baktın kullanıcaksın o zaman kalitelisini alırsın demişti. Bende weebaby aldım cam biberon ne olur ne olmaz diye koydum çantama inşallah sütümüz gelir kullanmak zorunda kalmayız🙏🏻
Buse1907
[bilinmeyen] Amin canım inş. En büyük duamız. Bir de çok pahalı yani, kullanmadan attı hepsi. Geri veremiyorsun. Ee açıyorlar tarih geçiyor. Bana saçma geliyor.
Buse1907
semazkcblc Amin canım inş. Dolup taşar inş sütlerimiz ve bebişlerimiz iştahla emet inş. Her bebek kendine özel sonuçta.Deneyip görücez. Bu tarz şeyler sonradan alınabilir, şu an ztn bir çok masrafımız olucak.
Tubi231089
semazkcblc bn bebedorun cam olanını aldım ne olur ne olmaz dye
Buse1907
[bilinmeyen] Hiç alakası yok, canım pintilikle. Öyle düşünmek isteyen varsa, düşünsün. Hepimiz bebeğimiz için, rn iyisini isteriz. Kullanılcak olursa, alıcaz zaten. Şu an için, gerek yok sadece.
Buse1907
[bilinmeyen] Kuzenimde, ablamda kullanıyor canım. Kuzenimin kızı 1 yaşında, şampuanı yeni bitmiş ve bu yaz özellikle her gün banyo yaptırmıştı. Bi vücut losyonu, biraz erken bitmiş, onu da bol ve sık sürdüğü için. Erken dediğim, 6 - 7 ay.
Buse1907
[bilinmeyen] Şans canım. Bende hep en pahalı halini almaya hazılanırken, hep en düşüğüne denk geliyorum. Mustela en iyisi canım. Iyi yapmışsın, almakla.
snybzkrt
kızlar ebebek emzirme ürünleri indiriminden neler aldınız ben biberon nasıl almalıyım bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
Tubitos
snybzkrt of ben de bunu soracaktım iyi olmuş sorduğun
Tubi231089
snybzkrt bebedorun yenidoğan cam biberonunu aldım bn deneyeceğim
Muhammedamine
[bilinmeyen] park beşik çok avantajlı onu tavsiye ederim , avent biberon berbat şu anda lansinoh momma kullanıyoruz memnunum ama avent emzikler güzel alınabilir , bez prima kesinlikle önce slepy kullandım hem doğal hemde uygun olduğu için ama ne çişi nede kakayı tutuyor dk başı bez değiştiriyordum kıyafetleri hep leke leke oldu hesaplı olmuyor yani bez prima , ben şampuan olarak uni baby almıştım ama bebeğime alerji yaptı şimdi mustela aldım daha memnunum e bebeğin markası olan baby me den alt temizleme pamuğu , ıslak mendil ve alt açma örtüsü aldım hem uyguna geldi hemde kullanırken memnun kaldım pişik kremi bepanthol çok iyi, bol bol ağız mendili alın , ben sevi bebenin anne yanı reflü yatağını aldım çok memnun kaldım ama evde kullanmıyorum pek biryere gittiğimde çok işimi görüyor hani olsada olur olmasada ☺️ Valla aklıma gelenler bunlar merak ettiğiniz varsa sorun cevaplarım
DrElf
Muhammedamine
Yenidoğan bebek bezi kaç tane alınmalı acaba, Prima premıum care almayı düşünüyorum
SevCem
Muhammedamine nuk meme ucuna benzer biberonu önerdi e bebekteki kız. Siz ce? Cuma indirimde almalı mıyım
MrsSvmli
Muhammedamine Merhaba! Bebek arabası olarak ne tercih ettiniz peki
Muhammedamine
DrElf primanın 140 lı fln paketi varsa al canım veya 102 li görmüştüm oda olur
Buse1907
DrElf Prima almanı tavsiye etmem canım. İçeriği temiz bir bez değilmiş.
http://muhendisinoglu.com/ bu sayfada tüm bebek ürünleri inceleniyor. Bir göz at istersen. Fikir olur. Ben listemi, bu sayfaya göre yaptım.
DrElf
Muhammedamine
teşekkür ederim 🤗
Berenannesiceren
Kozlar sizce mamajo biberon nasıl indirme girmiş set 75 tl normal de e bebek te yanlış değil 140 civariydi
Lylyilmaz
[bilinmeyen] meme reddi yaşamayanlar avent 60 ml alanlar sanirim başı anne göğüs ucu ile uyumluymus çünkü oyle diyolar
Lylyilmaz
[bilinmeyen]