beyzaakartal A_nuur19 bende adet düzensizliği yaşıyorum bat 2 şubattı pazar günü test yaptım silik çıktı emin olamadım kan vermeye geldim şimdi varsa sizinde çıkar kesin hemen yap sende çok merak ettim 🥰
A_nuur19 beyzaakartal Yaa ne güzel yazmışsın umut oldun bana he 🙂🙂Bana da haber verir misin sonucun çıkınca bide testinin resmini atma şansın var mı
A_nuur19 beyzaakartal profilinde varmış gördüm canım baya belli çokta silik değil inşallah vardır yaa ikimzide de 🌸 Rabb’im isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin inşallah
A_nuur19 Annekuzusu06666 bugün geçti aşkım 🤣Sabah namazina kalkınca yapıyorum normalde de geçti ve namazdan beri ayaktayım su falan içtim eşimle çay içtim o yüzden yarına yaparım bakalım hem iyice belirginleşir
SuEr_Tu1512 A_nuur19 Tubamrt Dediğine çok katılıyorum. Kendini strese sokuyorsun🤷 Gün içinde yapıp silik çizgi çıkanlarda var bence yapmalısın
Tubamrt A_nuur19 ama böyle beklemek stresten başka bir şey kazandırmaz ki varsa bile bu kadar stres yaptığınız için olumsuz etkilenebilir
A_nuur19 G-l-y uygulamada 2 Şubat olarak gözüküyor işte canım 10.gun sanırım ama zaten düzenli olmuyorum pcostan dolayı bu kadar gecikmiyodu