A_nuur19 farkeder canım yap ben 3 test yaptım bir günde 2 silik biri belirgin çıktı mesela erken test al normal değil sonra kan verdim pozitif çıktı birdaha gitmedim kan vermeye mesela yükseldimi diye tekrardan test aldım dün çarşamba randevum var diyr kan vermek istemedim tekrar tekrar çok net çizgi çıktı mesela bende yükseldiğini oradan anladım o yüzden düşünme yap yılmadan bıkmadan sürekli yap ben 6 aydır deniyorum kaç negatif gördüm bir bilsen ama Rabbim bak şimdi 5+1 Allaha şükür sağlıkla kucağıma almayıda nasip etsin💕