A_nuur19 G-l-y uygulamada 2 Şubat olarak gözüküyor işte canım 10.gun sanırım ama zaten düzenli olmuyorum pcostan dolayı bu kadar gecikmiyodu
G-l-y A_nuur19 Anladım canım inşallah hamilesindir pcos olanlarda geç döllenme oluyor diye duymuştum belkide öyle olmustur
A_nuur19 SuEr_Tu1512 ahaha ya aşkım bak şimdi bı gün daha bekleyim şunun şurasında sabaha ne kaldı ki 🤣🤣Bak negatif çıkarsa çok üzülcem 🥺Öyle düşün bide
A_nuur19 Kubusnn yapmadım ama dediğim gibi aklıma şimdi şey geldi adete 1 hafta kala çok akıntı oldu demek ki o zaman yumurtalma zamanimdi belki de o yüzden çıkmıyor daha olabilir mi
beyzaakartal A_nuur19 sağlık ocağında verdim sabah ama hala ne gelen var ne giden sabredemiyorum artık
A_nuur19 ertonunannesi23 beyzaakartal Nacyax Cicegimmmm Annekuzusu06666 G-l-y Kubusnn Yaptım negatif 🥺
Cicegimmmm Canim bende de pcos var gec yumurtlsdim hemde 1 hafta adetim 1 gun gecikti ksnda 39 cikti kan vermek daha iyi kucuk bile olsa cikar 🤲🏻 insaAllah vardir fua edicem sana rabbim seni de sevindirsin 🤲🏻🤲🏻
Kubusnn Cicegimmmm ne zaman yumurtlama olduğunu biliyor musunuz ? Sonra kanı ne zaman verdiniz kaç çıktı 😊
Cicegimmmm Kubusnn 20 ocak yumurtladim 3 şubatta kan verdim 39.99 çıktı canim ☺️ ve o kadar ağrılı gecti ki yumurtlamam dedim bu sefer farkli birsey oluyo ve oldu cok sukur 🤲🏻🤲🏻
A_nuur19 Annekuzusu06666 aşkım sabredemiyorum ama su flaan çok içtim kahve folik asitimde suya karışandan öyle içtim sabah yapayım dedim