Sazenin Symozmn yani o ağrıyla yaşamak daha zararlı 🥲 mecbur kalınca kullanıyor insan. Tabii doktoruna danışmakra bayda var. 3 buçuk ay var demişsin doktorun neden izin vermiyor muayeneye? Son trimester a da daha var
Symozmn @Anneeadayi amin şuan ağrıdan hıçkıra hıçkıra ağlıyorum 3,5 ay var doğumuma ne yapcam bilmiyorum
yeni_anne2 Symozmn benimki dindi sızısı sizinde geçer inşallah gece gece en elde olan malzeme bu şahsenn
Ssss12 Symozmn çok geçmiş olsun iyi bilirm o acıyı karanfil çiğne canım, sarımsağı ez bi peçeteye koyup dişine yerleştir, nar suyunu gargara yap, ılık tuzlu su ile sık sık gargara yap
Hashasbirey Symozmn benim doktorum yaptırabilirsin, röntgen de çekilebilir demişti. Kursun yelek isteyin röntgende
nevaneva Symozmn allah şifa versn bende çektim diş valla çok zor sumak su ve karanfil kaynattım ağzımı çalkaladm ağrısını sadece bu geçiriyodu kanal tedavisi yapmadıkları için ne özel ne devlet bende çektirmiştim 16. Haftamda doktor izin kağıdı vermişti önde hemde görünüyor ama mecbur çektirmiştim 😓 allah yardımcınız olsun sürekli fırçalayın o tarafla yemek yemeyin apse varsa doktor antibiyotik yazarsa mutlaka kullanın ben kaç kutu kullandım bebeğe geçmesn diye apse kurumayınca mecbur çektirmiştim sağlam dişimi
nevaneva Symozmn sumaklı su yok olmuyor yutmadıgın için 3 4 defa ağzını çalkala tükür. Antibiyotikte doktor gebelikte kullanılanı vermişti zaten asıl enfeksiyon bebege zararlı
Kub26 Symozmn bende kaç gündür diş ağrısı çekiyordum sadece antibiyotik fayda etti başka bi şey yaramadı yani
umutluanneadayi Symozmn dişinol alıp koyun eczanede satılıyor ama yapılması lazım 15. Haftada ve 18 haftada diş çektirdim ben doktorum ilk 3 ay ve son 3 ay önermiyoruz yapılacak dişin varsa yaptır dedi hatta kağıt imzalayıp vermişti