Symozmn Kızlar 23 haftalık hamileyim kanal tedavisi olmam gerekiyor ama hiç bir doktor yapmıyor ağrıdan çıldırcam ne olursunuz başına gelen varsa neler yaptı kafayı yiyecem ağrıdan yalvarırım biri yardım etsin
Bklrmrym18 Symozmn canım ağrıyan dişine karanfil beklet ve siyah zeytin iyi gelir ağrını dindirir bi tane de parol iç
Dtdentist Symozmn merhaba ben diş hekimiyim .Prosedür gereği kadın doğum uzmanından izin verdiğine dair ,kaşeli imzalı kağıt götürürseniz diş hekimleri tedavinizi yapar .Konsültasyon deniyor buna.Yüzünüz şişerse enfeksiyondan o zaman daha çok sıkıntı yaşarsınız .Bekletmeyin lütfen .Bir risk görürse doktorunuz zaten izin vermez .Merak etmeyin
yeni_anne2 Symozmn şuan dişime sarımsak koymuş bekliyorum geçti bırazz daha iyi geliyor deneyin sizde geçmiş olsun
Bebekburcu Nar suyu beklettim ağrıyan yerde iyi oluyordu, buz kalıbını havluya sarıp yanağıma koyuyordum oda iyi gelmişti, sarımsak ezip tuzlayıp ağrıyan yere koydum çok yakıyor ama iyi geliyor. Ben bütün tuşlara basıp ilerledim
Merve1508 Bende 4 haftalık hamileyim aynı sorunu yaşıyorum diş hekimi gebelerin kullanabileceği antibiyotik verdi hiç birşey ağrısını geçirmediği için mecburen başladım bugün ilk tremester olduğu için benim müdahale edemiyor ama 3. Aydan sonra yapabaliriz dedi doktor geçmiş olsun
yeni_anne2 Symozmn evet küçük el rendesi ile yapın varsa koyun ağzınızı kapatın ne kadar yakarsa o kadar geçiriyor tam ağrıyan yere yerleştirmeye çalışın ama
Symozmn @dygsss bugun özel bir kliniği aradım eğer doktor yaparım derse o doktora gitmeyin bu çok riskli bir işlem dedi iyice korkuttu beni
Sazenin Karanfil değil de karanfil yağı baya uyuşturuyor bölgeyi bi süre rahatlatıyor. Benim de 20 lik dişim çok ağrımıştı karanfil yağı hafifletti sonra geçti şükür inşallah tekrar etmez
Anneeadayi Symozmn karanfil yağı alın aktardan pamuğa damlatin ve dişinizi dibine koyun suan bende aynı durumdayım ve 2 ay var doğumuna beklemek zorundayım Allah yardımcımız olsun