betulsahin Symozmn merhaba geçen hafta ben sol üst dişlerim ve damak ağrısıyla uykudan uyandım 2 gün ne denediysem olmadı ama bende çürük vs yok. Herkes olması gereken tavsiyeleri vermiş bir de farklı bir diş macunu kullanmayı deneyin aynısına devam ediyosanız belki değişiklik olur benim kesilmişti ağrı. Tabi sizin için mutlaka tedavi gerekliyse önünüzde daha zaman var müdahale gerekebilir insan bir gün bile bu ağrıya dayanamıyor Allah yardımcınız olsun🙏🏼
Yasmncm Symozmn ben yaptırdım dayanacak gibi değildi 16. Hafta yaptırdım sanırım doktor ne şekilde yapılacağını yaziyo diş hekimi ona uyarak yapiyo
civcivmomy Symozmn ben de sizin haftalarınızda doktordan izin alarak kanal tedavisi oldum. Üzgünüm ama kanalsız geçmez içine yiyecek kaçtıkça baskı yapacak ve o ağrı sürücek:( kadın doğum doktorunuzdan izin alıp tedavi olun mutlaka
hosgelincitanem Bugün izlediğim bir videoda hamile bir kadın çay ağacı yağı öneriyordu. İltihap kurutucu etkisi varmış bu yüzden ağrıya iyi geliyormuş,pamuğa döküp ağrıyan dişin üstünde bekletin yazıyordu belki faydası olur size de. Allah şifa versin
Yamacefe Symozmn oğlumda çok çektim dıştan üç dışım de düştü denemediğin yöntem kalmadı.malesef çoğu geçirmiyor ama.agriyi en aza inmesi.ocon karanfil yağı yada disinol kulak çubuğu ile sirerdim onlar geçirirdi baya ama sürer iken dikkat edin dudaklarınızı yada ağız içine degdirmeyin tahriş ediyor bunlar baya rahatlatıyor idi beni
Fi557 Symozmn aynı durumdaydım çok ağlıyordu bir kaşık sirke ve çok az tuzla gargara yaptım iyi geldi tavsiye ederim
Esum48 Symozmn benim de oyleydi asla yapmiyorlar canim. Dis ipi kullan diyip gonderdiler beni. Dogurana kadar disimden cektim. Uyutmuyodu agri. Karanfil koyuyordum ustune. Bir de listerinele calkaliyodum beni ferhalatiyodu en azindan bikac saat uyutuyodu sonr akalkinca yine ayni islemleri yaoiyodum cok zor Allah sifa versin
Esum48 Symozmn benim de oyleydi asla yapmiyorlar canim. Dis ipi kullan diyip gonderdiler beni. Dogurana kadar disimden cektim. Uyutmuyodu agri. Karanfil koyuyordum ustune. Bir de listerinele calkaliyodum beni ferhalatiyodu en azindan bikac saat uyutuyodu sonr akalkinca yine ayni islemleri yaoiyodum cok zor Allah sifa versin
Drya_ Symozmn canim daha dün disciye gittim geceleri agridan uyuyamiyordum 20 haftaligim benim de kanal tedavisi olmam gerekiyormus ama yapmadi doktoruma izin icin bi sey yazdi onu sorduktan sonra izin verirse oyle olcam simdilik gecici dolgu yapti sadece cok sukur rahatladim yine de
Symozmn @Drya_ bende yarın kadın doğum doktoruna randevu aldım onay verirse diş doktoru bulmaya çalışacağım inşallah yaparlar da kurtulurum çok kötüyüm çünkü böyle bir ağrı yok ilk defa diş ağrısı yaşıyorum birde
Drya_ Symozmn o kadar iyi anliyorum ki durup durup hamilelik donemine denk gelmesi daha da berbat oluyor devlette yapmazlarsa doktorun onay verdikten sonra direk ozel e git kurtul derim cok gecmis olsun 🙏🏻
Symozmn @Fi557 şimmdi denedım rahatlattı biraz sanırım sirke uyuşturdu sirkenin etkisi geçince tekrarlamaz ağrı inşallah