Rapunzelll6333 canım 4. Haftada çok olmuştu kasıkta batmalar 2,3 gün oldu eskisi gibi olmuyor artık. Şuan hafif bulantı, birden acıkma, göğüs kasıkta hafif sızlama var bi de iştahsızlık. En sevdiğim şeyleri canım istemiyor. Kahve çok severdim 1 haftadır içemiyorum şekerli şeyler ve çikolata canım hiç istemiyor.