MCandan Ftmayf canım daha hiç gitmediysen en kısa sürede hemen gitmen lazım Allah korusun dış gebelik boş gebelik riskleri oluyor .Kalp atışı için doktor kese gelişimine göre şu tarihte gel diyo zaten tekrar
miroscumm Rapunzelll6333 canim benim ilk hamilelikte 6. Hafta bulantim baslamisti umarim bu sefer hic baslamaz suan sadece göğüs ağrısı var🥲
Yagamin Fdle Hiç canını üzme canım benim geç döllenme olabiliyor vs. Zaten ilk aylar ultrasonlar bu yüzden önemli, ilk 3 ayda düzenlenmiş adet tarihin belirleniyor kalan aylar ona göre takip ediliyor 🧚🏻♀️ Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰
Fdle Yagamin çok teşekkür ediyorumm içimi ferah tutmaya çalışıyorum inşallah öyledir inşallah güzel haberler alırım 🥹❤️
Yagamin Fdle İnşallah canım 💞 Benim de adetim gecikti şu an ve inşallah benim de geç döllenmedir de o yüzden idrarda negatif görmüşümdür yarın kan vereceğim inşallah pozitif çıkar 🫣
Fdle Yagamin ay inşallah canım inşallah Rabbim herkese nasip etsin benim 1 tane kızım var 5 yaşında Rabbime bin şükür bu ikinci gebeliğim aynı heyecanı yine yaşıyorum Rabbim nasip etsin inşallah kucağıma almayı hayırla sağlıkla ve sende lütfen kan sonucunu yazar mısın inşallah vardır inşallah 🤲🤲