miroscumm Ahh ne güzell ben ilk gebeliğimde regle 8 gün kala evde öğrenmiştim çok erkendi. Bir sebepten aldırmak zorunda kalmıştım üstünden 1,5 sene geçti. Şimdi reglim 2 gün gecikti, dün akşam test negatifti. Sadece merak ediyorum regl geciktiği halde belirti olmadan gebelik öğrenen var mı diye