Sonnenfrau normalde gecen ay da dahil regl olduğumu tesadüf eseri lavaboya gidince gördüm o kadar ağrısız geciyor, ama kaç gündür sırt agrısı ile başladı, şimdi şişkinlik var, kasıklarda ağrı VS ne yok ki😢 ama işte haşimatoyum, ilk gebelik coraspin ve kan sulandırıcı iğne ile gecti, şimdi kullanmadım, o yüzden korku var biraz