SuEr_Tu1512 Sonnenfrau Veririm tabikiiii😍 Ama en azından 3,5 gün daha beklerim boşuna negatif görüp üzülmeyeyim diye 🤷 Geçen ay ilk defa negatif gördüm zaten çok üzülmüştüm☹️
Sonnenfrau SuEr_Tu1512 evet ya bende gecikmesini beklicem zaten burda test pahalı öyle zırt pırt alamam mecbur bende bekleyeceğim ☺️
Duru20_ Sonnenfrau Ara ara heyecan basıyor ara ara nasip diyerek sakin kalıyorum inişli çıkışlıyım😂 8-9-10 şubat yumurtlama gördüm değerlendirdim BAT 28 şubat ve daha çook varr🥲
Sonnenfrau Duru20_ benimde 27 di 28 bile olabilir bende aynı şekilde değerlendirdimm ama benim adetim bitti ertesi gün yumurtlama akıntısı geldi şeffaf sonra 9 10 yine geldi hepsinde değerlendirdim 🫣
Duru20_ Sonnenfrau iyi yapmışsınızz ben ovülasyonla takip ediyorum ya akıntı ile anlayamıyorum bir de daha garanti geldi bana
Sonnenfrau Duru20_ bu ay negatif görürsem ne ovulasyon takip edeceğim nede başka bişi sürpriz olunca daha heyecanlı oluyor ya böylesi stres 🫣😂
Sonnenfrau SuEr_Tu1512 uykum geldi uyumuşum 😂 ne diyeceğim sana, yeşil mercimek severmisin yeşil mercimek tüket salatasını yaptım çok yüksek protein olduğu için saglikliymis gebelik düşünenler için