Denizlina09 Gul1935 ben 4 sene önce kizimi da orda dogurdum doktorumdan memnun kaldım diye tekrar oraya gideyim dedim heyecan aramadan 😅
Gul1935 Nilayy95 ben geçen gün aliağadaydım.🙂 baya aralı ama memnunsanız değer bence doktor hastane çok önemli memnun musunuz doktorunuz kim
Gul1935 Tuba123456___ devlette olur ama randevu vs hemen bulunuyor mu bilmiyorum ondan tavsiye üzerine neresi gelirse
Tuba123456___ Gul1935 hım bn normalde devlette ugrasmam ama gebelik çok baska birşey devlet bana güvenilir geliyor. Prosodurler olyyor amA emın sdımlarla gıdıyo
Nilayy95 Gul1935 evet birde deniz sevdiğimiz için foça ve dikili nin ortasında oluyoruz o yönden güzel