Gul1935 İzmir de olup gebelik deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz benim 12. Haftalık çok zor geçiyor. Doktora bile gitmek istemiyorum. Hiç halim gücüm yok çok yorgunum.
Denizlina09 Gul1935 selam bende izmirden 14 haftaligiz sıfır belirti hamilelik yaşıyorum, inşallah sizinde biter yakında ☺️
Gul1935 Tuba123456___ benim kusma yok ama bunları ve aşırı derecede uyku hali çok yorgun hissediyorum
Tuba123456___ Gul1935 bnm rahım agzı yetmezligim var hamılelıgın 12 haftasında rahim agzı açılmasın diye rahım agzı dikiliyor
Gul1935 Tuba123456___ Tuba123456___ Allah bağışlasın🙏 ilk defa duydum bilmiyordum serklajı araştırdım şimdi. Allah korusun çok dikkatli olun benimde düşük tehlikem var rahmimde kanama var.
Tuba123456___ Gul1935 Gul1935 amın hepımızını benım 5 gebelıgim 1 yasayanım var bn serklaja 3 olusum ilkez bu sefer sehir hastanrsınde oldum . Simdikik sıkıntısız
Gul1935 Denizlina09 inşallah Denizlina09 inşallah 3 ay bitince biter diyorlar ama gebelikten hiç keyif alamıyorum mutsuzum bir an önce geçer inşallah 😔
Denizlina09 Gul1935 valla ikinci gebeligim bulantı nedir bilmem, sadece cok akintim oluyor gebeliklerde tek belirti de bu insan bazen acaba iyi mi diye çok sorguluyor bu seferde, ama sizi anlıyorum inşallah 2.trimester daha iyi olur 🌸
Nilayy95 Gul1935 dün sinirden ağlamıştım migrenim tuttu migren sebebi ile de kustum. Oturdum eşimin yanında ağladım oda benim nadir ağladığımı görmüştür şok oldu. Yani ne zaman bitecek benim belirtilerim ne zaman düzgün rahat hamilelik yaşayacağım dedim
Gul1935 Denizlina09 bendede akıntı oluyor siz doktora sordunuz mu normal mi bu ben doktorumla iletişim halinde değilim doktorumu değiştireceğim
Gul1935 Nilayy95 ben de hergün çok kötüyüm ben çok hastayım diye eşime dert yanıyorum. 4. Veya 5. Aydan sonra azalıyormuş ümidim o yönde😌
Gul1935 Tuba123456___ perianatoloji uzmanına da arada kontrole gidin bence devamlı gitmek zorunda değilsiniz ama bir kere bile olsa gidin