Nilayy95 Gul1935 evet birde deniz sevdiğimiz için foça ve dikili nin ortasında oluyoruz o yönden güzel
Gul1935 Nilayy95 yaa kesinlikle bende deniz aşığıyım eşimle Foça da tanışmıştım nerden nereye şimdi çocuğumuz olacak 🥰
Tuba123456___ Gul1935 hım bn normalde devlette ugrasmam ama gebelik çok baska birşey devlet bana güvenilir geliyor. Prosodurler olyyor amA emın sdımlarla gıdıyo
Gul1935 Tuba123456___ doğru diyorsunuz hiç o açıdan bakmamıştım şehir hastanesi güzel bir hastane zaten bende bir araştırayım
Tuba123456___ Gul1935 normalde odemış devlete gidiyorum . Geçmiş hıkayelerımden dolayı ve ikiz olmasından dolayı 9 haftalıkken şehir hastanesine sevk etti hakan beyle tanıstım serklajımı attı. Ama ödemiş 15 günden 15 güne sehir hastaneside ayda 1 kontrol
Gul1935 Tuba123456___ benimde 2 haftada 1 kontroller oluyor ilk aylar böyleymiş ama sizin daha farklı durum var çok sıkı takip gerektirir
Berivanturan Gul1935 izmir bayraklıda oturuyorum 19+0 haftalık olduk 2. Çocuğum olacak inşalalh çok şükür ilk oğlum dakika gibi çok iyiyim inşalah hepte öyle devam eder 🙏inşalalh hepinizde çok güzel bir hamilelik geçirirsiniz