mimikralicesi kızım 25 aylık 5 haftalık hamileyim ikinciyi sırf kızım için istedim ben tek çocuğum ve büyürken hep kardeş eksikliği hissettim kuzenlerimin hepsi çok kardeşliydi ben hep tektim her zaman ama her zaman canım sıkılırdı sürekli eve birileri gelsin isterdim. suan 27 yaşındayım hala kardeş eksiği yaşıyorum anne bir yere kadar insan telefonun ucunda derdini açacak birini istiyor açıkçası o yüzden sırf kızım bunları yaşamasın diye ikinciyi yaptım çok zor olacak kendim için farkındayım belki zaman zaman pişman olurum belki ağlarım uykusuz kalırım ama ilerisi için iyiki diyeceğime eminim. Üstelik benimde hiç destekçim yok lohusayken bile yanımda kalacak kimsem olmayacak Allah yardım eder inşallah