2 yasinda kızım var bende rahata alışmadan olsun istedim benden önce eşim istedi hatta kardeş gibisi yok diye haklıydı ben ablamı kaybettim ama abim var eşim 3 kardeş birbirlerine bağlılar kardeş can yoldaşı el gibi olmaz gerçekten tek kalmasındansa biraz rahatımızın bozulması daha iyi bence