mimikralicesi rahata alışmadan hemen 2.yi yaparak 😂 bu sene yaptım yaptım eğer olmazsa asla yapmazdım. Çünkü her geçen ay bile yavaş yavaş rahatlık seviyesine yaklaşıyorum hele 3 yaştan sonra hiç yapmam diye düşünerek oğlumun 2.yaş gününde karar verdik bir ay sonra da hamile olduğumu öğrendim aralarında 2 yaş 9 ay olacak tam. Ama şöyle bi durum daha var oğlum 1 yaşına gelene kadar iki aileden de uzakta başka şehirdeydik ve yalnız yapamadık nefes alacak hiç bi anımız yoktu, bizde şehir değiştirip annemlerin alt katına taşındık. Şu an destek almıyor olsaydım yine 2.yi düşünmezdim, annem gün içinde inanılmaz yardımcı oluyor, evimiz de bahçeli ve sadece biz varız oğlumun kendine ait çocuk parkı var, yani çocuklarımızı burda rahatça büyütebileceğimizi düşünüyorum, eşimle de maddi manevi 2.çocuğu kaldırabileceğimizi düşündük ve oğlum büyüdüğünde bir şeyleri paylaşabileceği birbirlerine destek olabilecekleri yol arkadaşları olması gerektiğine karar verdik. Eşimde bende kardeşlerimiz konusunda şanslıyız ve ailelerimiz sayesinde ne maddi ne manevi keşke tek çocuk olsaydık dediğimiz bir günümüz olmadı çok şükür o yüzden 2.çocuğa çabuk ısındık inşallah sonucu da güzel olur ❤️