crescent___ mihraninannesi02 Benimde öyle binbir senaryo ve gariptir yakın diye mi sancım var gibi hissediyorum
wherearetheavocados Feslegenci sağlıkla gelsin inşallah ben yeni yeni egzersiz yapmaya başladım zaten hep çok hareketliydim 😅
Misafirr wherearetheavocados oğlum 5.5 yaşında, araları biraz uzun diye mi bu kadar korkuyorum bilmiyorum. Suyum gelmişti 12 saat kadar suni sancıyla normal doğurmuştum, ağrı eşiğim çok düşük o yüzden yine suni sancı vs olursa diye korkuyorum 🤷♀️
Hkduman wherearetheavocados 37+5 iz bugün çatı muayenesini oldum çok rahat geçti tedirgin olanlar varsa hiç olmamalarını rahat olmalarını tavsiye ediyorum baya aşağı inmiş ama bu hafta gelecek gibi değil dedi doktorumuz sinyalleri bekleyeceğiz artık 😄
wherearetheavocados Hkduman ördek yürüyüşü squat felan deneyin merdiven inip çıkma gibi YouTube de detaylı videolar var 😅 sağlıkla gelsin 🌸
mihraninannesi02 crescent___ ay benimde öyle nasıl bir şey hissediyorsun aynı mı acaba korkuyorum normal yapacağım diye 🤣
crescent___ mihraninannesi02 yani benim normal şansım yok kalp hastasıyım ve değerlerim kötülediği için 37 olduğu gibi salı alıyorlar, sanırım biraz bunun etkisi var karnım aşırı acıyor yani ağrıda değil bildiğin acı, ne oturabilir haldeyim ne kalkabiliyorum:/
Evnnn 38+6 dan merhaba doktorum bebeğimin bu jaaftaa gelmeye niyeti olmadığını söyledi ne yapsamda fayda etmiyor
Arven09 37+5 sayılır artık. Bende de sancı ya da aşağı baskı vs hiçbir şey yok. Sürekli pilates topundayım. Bebek hala çok hareketli yeri geniş galiba. Her gece doğum nasıl olacak diye düşünüyorum. İlk bebeğim ve gidişat normal doğum☺️
wherearetheavocados Arven09 sağlıkla gelsin inşallah ❤️ benim ikinci gebelik bende normal doğum bekliyorum aynı heyecan bende de var 😂
wherearetheavocados Misafirr benim de ilk doğumum suni sancıyla oldu 2 yıl geçmesine rağmen şiddetini unuttum korkmuyorum desem yalan olur 🤣
Zypfhm minemylmzzz aynı haftadayızz bu 4gun ıcınde gelmese 14 subat yatıs verdi suni sancı verilcek ikinci doğumum