38+4 olduk an itibariyle son 10 gün normalde makat gelisti oğlusum 10 şubat a sezeryanim vardi doktor pozisyon almis diye iptal etti ama ben yine döndüğünü düşünüyorum hatta surekli dönüyor ama doktor yok dönmez diyor ilk kizimi.cok zor dogurdum o nedenle sezeryan istiyordum ama malesef gelisini bekleyecegiz asil simdi hem normalden korkuyorum hemde ya ters gelirse diye korkuyorum yani tekrar makat gelis olursa ve benim suyum vs gelirse diye hafta sonu doktor da bakamaz acilde ultrason olmuyor cunku doktorum oyle demisti makat gelisk3n eger suyun vs gelirse acilde bebegin ters oldugunu acil sezeryan olman gerektigini ebelere soyle demisti gerci ebeler anlar bence tersse birde seyi merak ediyorum sezeryana aç karina aliyorlar ya acil sezeryan olunca nasil olacak karnimiz toksa ?