wherearetheavocados mihraninannesi02 sağlıkla gelsin inşallah sizinle aynı gün doğum yapacaklar var 🌸
wherearetheavocados Rabiaa3404 yalancı sancı bende de var ya dün bacak arası acısından yürüyemiyordum
crescent___ wherearetheavocados aminnn inşallah Allah herkese sağlıklı sıkıntısız doğum nasip etsin🌸❤️
Tesen wherearetheavocados 39+5 ama 1 hafta geriden geliyor. Perşembeye kadar gelmezse perşembe günü yatış verecek. Suni sancı ile doğumu başlatacaklar.
Feslegenci wherearetheavocados 38 olduk bizde 35in sonunda hurma yemeye başlamıştım 37da ananas yemeye başladım ama gelen giden yok 😄
wherearetheavocados Feslegenci sağlıkla gelsin inşallah ben yeni yeni egzersiz yapmaya başladım zaten hep çok hareketliydim 😅
Misafirr 37+1’im, 2. bebeğimi bekliyorum. Doğum egzersizlerine başlamaya da korkuyorum doğumdan da korkuyorum 🤦♀️
Vlog1345 mihraninannesi02 ben ameliyat anından değil de sonrasındaki acıdan korkuyorum tabi birde gaz ve büyük tuvaletten..