crescent___ wherearetheavocados salı geliyor biraz özel durumlar var benim kalp sağlığımdan ötürü tam 37 oldu, daha bekleyemeyiz dedi kalp doktorum. Aldı beni bir stres 🥲
wherearetheavocados crescent___ önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı 🌸 riske atmamanız çok iyi olmuş sağlıkla gelsin bebeğiniz ❤️
zeyzee crescent___ Allah yardımcınız olsun herkesin hepimizin benimde haftaya olacak gibi 37.haftada bebişimim kilosu geride kalmıs 😔
wherearetheavocados mihraninannesi02 sağlıkla gelsin inşallah sizinle aynı gün doğum yapacaklar var 🌸
wherearetheavocados Rabiaa3404 yalancı sancı bende de var ya dün bacak arası acısından yürüyemiyordum
Zypfhm minemylmzzz aynı haftadayızz bu 4gun ıcınde gelmese 14 subat yatıs verdi suni sancı verilcek ikinci doğumum
Bnguuu_102 babyiscoming_ hepimizinki inşallah sağlıkla hayırla gelsinler 36+5 şuan 39+0 giricem doğuma 🥰
wherearetheavocados Tubiss2 doğum yaklaşırken kusan insanlar varmış hatta tam doğum yapacakken kusan arkadaşım var 😂 ama sizin durumunuzu buna bağlayamam tabi ki doktorunuz daha iyi bilir
denizin__annesii wherearetheavocados evet her iki dogumumda da doğumda kustum yani sancım çıktı hastane gitim yatsm yapıldı suyum patlatildi filan direk kusuyordum bilmiyorum neden ama iki çocuğum da da oldu bu
crescent___ wherearetheavocados aminnn inşallah Allah herkese sağlıklı sıkıntısız doğum nasip etsin🌸❤️