Ewy Merhaba haftaya kontrolüm var , aynı yerde kalacağım medicalparkta . Ben peşin ödemiştim doğum paketini , ücret iadesinde falan muhasebe hesaplayacak vs hemen olmayabilir denildi . 10 nst hakkı var MedicalPark ta pakette , güven hastanesinde 2 nst hakkı.Paket içeriği daha kapsamlı geldi.Hem fazladan ücret ödemem gerekiyor aynı zamanda paket almayıp normal doğum zamanı gitsem bu tetkiklerin hepsi neredeyse paket fiyatı olan 90 bine denk geliyor. Daha önce doğum yaptığım için biliyorum süreci. 75 bin önceden ödedim ama bana yarısını anca verirler bu güne kadar yapılan testler falanda oldu. Zaten su az ya da fazlalığında arada hep bir perinatolog baksın deniliyor yetkin hoca da Özge bir daha baksın demişti son kontrolde . Bende zaten detaylıyı yaptırdığım Özge Yücel çeliği seçeyim dedim . Kendisi normal doğum ve sezeryan da yapıyormuş .Bir sonraki kontrolümü ona randevu oluşturdum . Siz ne düşünüyorsunuz ?