Ewy yok öğrenmedim yani iletişim kurmaya çalıştım ama açan olmadı telefonu, güven hastanesi yenidoğan yoğunbskımı yorumlarını okudum da pek olumlu şeyler göremedim . İlk kızım da MedicalPark de yine yetkin hoca girmişti doğuma ama yenidoğan yoğunbakımı iyiydi , erken doğum riskim olduğu için yenidoğan yoğunbakımı da önemli benim için , çok huzursuzum yani kaç gündür