Ela009 herşey nasip canım benimde normalde günüm şaşmazdı geçen ay regl günümde test yaptım bundan biraz daha belirgindi ertesi gün tekrar yaptım biraz daha silik çıktı tam 4 gün geciktim sonra birden kanamam oldu kimyasalmış. İnsan üzülüyor beklentisi oluyor ama her şey nasip 🌸