Ela009 Akseec prodoctor burda 45 tl ama sipariş üstüne getiriyorlar bir gün sonra geliyor diğerleri hep 75 üstü predictor da 300 tl
Ela009 Gulpapatya hiç bilmiyorum yumurtlama ne zaman oldu onu da bilmiyorum ilişki az oldu bu ay zaten yumurtlama döneminde 1-2 defa olmustur
Gulpapatya Ela009 hakkında hayırlısı olsun teste göre çokta silik olsa var gözüküyor predictor testini öneririm daha net doğru sonuç veriyor 1-2 gün sonra tekrarla testi bence inşallah hamilesindir hakkında hayırlısı olsun 💕
Nazli_3009 Ela009 bat ne zaman bilmiyorum ama geçtikten sonra tekrar test yaparsın hem o zaman daha da belirginleşir geçince de kan verirsin erken öğrenmek de ayrı bir stres
Nazli_3009 Ela009 bence birkaç gün bekle yaaa çünkü cidden insan stres oluyor 2 katı artacak mı beta düşük mü diye diye daha fazla stres oluyor bence cuma günü falan kan ver
Nazli_3009 Ela009 belli olmaz canım ya gebelik de olabilir bazen normal gecikmeler de oluyor. İnşallah gebeliktir güzel haberlerini alırız ❤️🙏🏻
Zeynepkab Ela009 elinizde lh testi varsa tekrarlamanızı öneririm daha çok koyulaşırsa gebelik var demektir ben hamileliğimi lh testi ile öğrendim