ozmerd sagol canım yani burda arkadaslar farklı yere cekti konuyu sadece bilgilendirme yaptım sacma sapan yerlere gitti konu. Ustelik koymayında demedim yani neyin çatışması bu anlamıs degilim. Uzman bi arkadas isşm konusunda burda bir seyler paylastı bende onu aktardım. İsmi karalıyor oldum😀 ustelik koymayın da demiyorum yani tuhaf modeller var iste 😀