Sunu da atlıyoruz bence burada bir anket açılmış ve bu mu bu mu diye soruluyor arkadasimiz eger isimler hakkindaki fikrimizi de merak etseydi onu da sorardi diye dusunuyorum 😄 zaten kafalar karisik oluyor ne gerek var birinin begendigi ismi kotulemeye? Begenmeyebilirsin herkesin zevki begenisi farkli.Hem velev ki yunan kulturunden gelsin nolmus? isteyen istediğini koyar, bebeginizin omru uzun bol bereketli olsun saglikla kucaginiza alin insallah 🌸 ben oyumu da verdim cekiliyorum 💜