metemom_ inanmıyorum canım burda bu konularda uzman post acıp bilgilendirme yapmıstı. Onun uzerine bende soylemek istedim. Bir seyi savunduğum ya da o ismi asla koymayın demedim aksine isteyen koyabilir ama anlamı bu skeildeymis diye acıklama yaptım bunda kotu bir sey oldugunu duusnmuyorum. Diğer arkadasta arkadası koymus savuncam diye kendini sekilden sekile soktu konuyu tartısmaya cevirdi. Oysaki ben koymayın falan demedim ya da kotı bir sey soylemedim. Bayanın yazdıgı seyi burda paylastım o kadar yani otesi yok tartısmalık bi konuda yok isteyen istedigi ismi koymakta ozur duvar koyanı da gördüm sedir koyanı da. Yani sadece burda belirtmek istedim o bilgiyi bu kadar