EserNagihanSnmez şöyle söyleyim başta açıkçası bukadar tatlı dilli güler yüzlü davranması yapmacık gibi gelmişti ama sonuçta o da beklentimizi bilerek böyle davranıyor ne yapsın.. bi arkadaşımdan olumsuz şikayetler aldım ama en azından hastaneye gittiğimde bekletmiyor, aradığımda telefona tatlılıkla bakıyor, güzel şeyler söylüyor hastane de sakin ve temiz.. 11+3 teyim henüz şimdilik memnunum bir yandan da ben doktoru test ediyorum inşallah sonunda da böyle memnun ayrılırız..