Merveyuce Mzeynepp ayyy ben kız hissediyorum 🙈13 haftalıkken belli oluyor yani he.ayy desene benimde 4 Aralık'ta randevum o zaman belli olucak 🤗
Mzeynepp Merveyuce hayırlısıyla inşallah canım. 🙂 en erken 13 hafta evet, gösterir inşallah da bekletmez tekrar bizi. Gerçi ne dese brn emin olamam beklerim yine, yanılma payına karşı 🙂
SyhnHtp Rumeysaozcan Busraaaa kızlar adnan bey in ilk başlardaki hasta ilgisi nasıldı sizce? Bebek ve hamilelik hakkında hiç bilgi vermediği için ben artık gitme taraftarı değilim. Sorduğum sorulara bile cevap alamıyorum.
Rumeysaozcan SyhnHtp Canım hiç bilmiyorum Adnan beye gitmedim ama gidenlerden duyduğum kadarıyla iyi bir doktormuş
ozgeilhan Kardelen Nuray hanımdan memnun musunuz ilgisi bilgisi? Doğum ücretine ne kadar söyledi bu arada?
ozgeilhan Ebrusu Nuray hanımdan memnun musunuz ilgisi bilgisi? Doğum ücretine ne kadar söyledi bu arada?
pembekizim Merhaba Bursa'da iyi inceleyen ve disiplinli kadın doğum doktoru tavsiyesi olan var mı lütfen? (Hamile kalmada yardımcı olabilecek o alanda iyi olan)
ozz0616 dilarasrbst merhaba canım sen kaç haftalık hamilesin. ben 7 haftalık hamileyim nilüferde oturuyorum. İlk randevum için Fatma hanıma gittim çok memnun kaldım ama Yüksek İhtisasın doğum evi yarım saatlik mesafede olunca zübeyde hanımda devam edeyim diyorum. Ama ona da kötü yorum yapanlar olmuş. Çok kararsız kaldım ve de endişelendim bana fikir verebilir misin
Tombalak YavuzunSelini ne zamandir gidiyosunuz bana bir doktor tercihinizi soylermisinz bende doktor arayisindayim