Merveyuce bilmiyorum tarama testlerini doktor ne derseartık, bayagı acemiyim. Canm ben bir kere gittim devlete, emre bey gönderdi diye. Zübeyde de nuri yağcı ya gittim.adam dövseydi daha iyiydi. Zübeyde de çok iyi doktorlarda varmıs ama ben bilmiyordum, nuri yağcıya denk geldim. Odasından çıktım sinirden ağladım. Öyle ki sonuçları almaya gitmedim, hastanede tanıdık bir abla aldı bana verdi. Bir daha gitmem gerekirse sorup soruşturup öyle gideceğim. 🙁