Süreçte yıpranmamak adına size aşılama ve tüp bebek tedavisini önermek istiyorum 🙏🏻 Bende 27 yaşındayım 0,85 çıktı değerim üzüntüden diğer ay 0,68e düştü sakın stres yapma tıp çok ilerledi ❤️ Bu sürekli azalan bir değer anne karnından itibaren azalmaya başlıyormuş zaten. Doğal yolla olmadıkça daha çok stres oluyor insan düşük Amh ile 😞