Jasmine_can Pearll yumurtanızın kalitesini arttırmaya çalışın bence. Sayıdan ziyade o önemli. Kaldıki amh değeriniz çok düşük değil. Hele benimkinin yanında hazine 😊 Hiç moral bozmayın olacağı varsa tek yumurtayla da oluyor. Benim kuşum altın yumurtaydı şimdi kucağımda çok şükür😊
Pearll Jasmine_can önceki gebeligim çok hızlı olunca amh düşüklüğü olacağı hiç tahmin etmedim ama deger böyle çıkınca çok üzüldüm açıkçası
Sbrn78 Pearll canım benim ahm bakarsan senden iyi bunu yumurta kalitesinin önemi için söylüyorum 🌼 ama ven 6 aydır deniyorum oluşmadı sen bu amh ile hamile kalmısn mesela burda yumurta kalitesi önemli sonra diger hormonlara bakldı fsh lh falan normal ama amh 1,410 olunca doktorun biri alt sınır dedi tüp bebek önerdi çünkü ben 6 aydr elde edemedim yani burda süre önemli ne kdar denedigin falan sen diğer hormonlarınıda baktır mutlaka sonra biraz dene 4 ay falan ama bu stresle zaten oluşmaz zaten biz stres yüzünden kaybediyoruz
Bebemiz Pearll luteinleştirici hormon diye geçiyor ama kadın doğum doktoruna adetin 2 veya 3.günü gidip hocam adetin 2. Günü bakılan testleri yapar mısınız derseniz de bakar. Yine de ben gidince kağıda büyük harflerle FSH LH Prolaktin Estradiol Bunları yazıp bakar mısınız diyordum. Bu arada LH değeri FSH değerinden düşük çıkarsa yumurtlama çatlama güzel demek ama eğer LH daha yüksek ise yumurta tembelliği ya da çatlamada skıntı olabiliyor benim fsh 7 lh 14 lerdeydi Günlük yürüyüş, kepek ya da tam buğday ekmeği yiyip karbonhidratı kısınca değerlerim düzelmişti
Jasmine_can Eri tüp bebek tedavisinde misiniz? Çok anlıyorum diyemem ama herşey normal görünüyor anladığım kadarıyla. 18 kadar yumurtanız var. Yaklaşık 18 mm ye ulaşınca çatlamadan toplanıyor.
Esraa00 Pearll canım benim de 0,9 küsür dü 4 defa kaybım oldu doktorum bu amh la zor tüp bebek dedi Şuan hamileyim çok şükür panikleme
Pearll Esraa00 kayıplarınızın nedenini araştırdiniz mi acaba ben hem genetik testi hem de trombofili paneli yaptırdım ilk kayıptan sonra
Esraa00 Pearll hepsini yaptırdım genetik tarama kromozom testi kan pıhtılaşma testi Pıhtılaşma var ilkinde çıkmadı 2.kayıptan sonra çıktı, geri kalan temiz Hepsi farklı sebeplerden dolayı kayıp yaşandı inşallah sağlıkla ilerler bundan sonra
Pearll Esraa00 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Amh benimde 0,79 çıktı doktorum gebe kalmama engel değil ama uzun sürebilir dedi bakalım nasip artık
Eri Jasmine_can hayır değilim hormon verdim güzel çıktı tek Amh 0,9 dü sonra 1,81 Çıkrıkcı tekrar tahlil verince hemen akabinde sonrada vajinal muayeneye girdim sonuç bu
Eri Jasmine_can çok teşekkür ederim evet başka doktora gösterdim gayet iyi yeterli dedi yumurtaların sadece büyütmek lazım dedi
Jasmine_can Eri bu süreçte bol bol avakado, kabak çekirdeği, havuç, çiğ badem,fındık,ceviz tüketmenizi tavsiye ederim. Kalitesine ve büyümesine etkisi oluyor. İnşallah olumlu sonuçlanır😊
Eri Jasmine_can inşallah avakoda bulamadım marketlerde ama bademm ceviz ve havuç tüketiyorum inşallah büyür ama lekelenme yaptı arada adetten sonra kesilmedi gibi lekelenmem