Sbrn78 Benim 4 yıl nedensiz olmadı daha önce çocuğum olmasına rağmen. Rahim filmi çektirdim tüpler açık, hormonlar normal herşey normal ama bebek yok. Bana Zeynep kamilde yumurtan kalmamış direk tüp bebek dediler 2 yıl hiç gitmedim dr a hayata küstüm resmen sonra eşimin baskısından bunalıp Ümraniye ea hastanesine gittim. Asistan dr sana kim yumurtan yok dedi yaşına göre yumurtalarının sayısı gayet iyi dedi ve proxyfemen yazdı en az 3 ay kullan yumurta kaliten artsın dedi bu arada yaşım 38. Ben o vitaminden 20 tane içtim o ay hamile kalmışım. Tekrar kontrole gittim yerinde dr kendisi vardı senin sol tarafında bişey var ne olduğuna emin değilim tekrar Rahim filmi çektir dedi ve gün verdi. O soldaki belirsiz cisim bebekmiş meğer. Adetim 3 gün geçince test yaptım ve pozitif. İyi ki dra uyup Rahim filmi çektirmemişim. Diyeceğim o ki 4 yıldan sonra yarım kutu vitaminle hamile kaldım tedavisiz. Ben tamamen umudumu kesmiştim asla olmaz artık diyordum. Benim olduysa sizin haydi haydi okur arkadaşlar kafanızı rahat bırakın