Pearll şöyle anlatayım size, ben 23 yaşımda evlendim. 1 bucuk yıl hamile kalamadım. Sonra amh değerimin düşük olduğunu öğrendim ve hamile kalamadığım için tüp bebeğe başladım. Hamile kalabilseydim hiç bir doktor yönlendirmezdi beni zatem. Amh değeri 0.06 olan bile hamile kalabiliyor. Dediğim gibi önemli olan kalitesi. 6 yıl tüp bebek tedavisi gördüm 2 kere düşük yaptm tüp bebekle hiç kendim hamile kalmadım. Sonra anladım ki olay kalitesinde beslenme düzenimi ve hayatımı değiştirdim. Glutensiz beslenmeue başladım um ve şeker yok. Her aldığımı. Katkı maddesine baktm çok dikkat ettim dışardan yemedim. En az 10 bin adım attm her gün spor yaptm ekstra ve bu süreçte psikolojik olarakra rahatladım. 6 yın sonunda doğal hamile kaldım. Anladım li kalitesini artırmışım bu süreçte. Dediğim gibi sayıların pek önemi yok önemli olan kalitesi. Stres yapmayın eminim tekrar hamile kalirsınız. İlkinde zor olmadı demişsinz yine olmz ama siz yinede yeme düzeninizi oluşturun