kumsal__ amh ve fsh kaç acaba sizin en cok bunlardan sorun yaşyan var yaşınıza göre hormonlarnz iyimi adetleriniz günü gününemi bende sorun yaşyorum ama nasip her şey bazıları 40 yaşında bile oluyor anne bazıları 20 li yaşlarda sorun yaşyor tüp bebegi birde bilindik yerlerde deneseniz özel yerlerde devlette belki yeterince ilgili degillerdir stresten uzak durmak elde degil benim icinde öyle malesef ne kdar cocuk icin olmuyor birliktelik desekte malesef bu düşünce hep oluyor hakkımızda hayırlısı işallah 🌼🩷